sobota 2. srpna 2014

Oblíbenci Červenec 2014


Ahoj:)
Jsem zase tady a možná i pravidelně;)
Dneska pro vás mám své oblíbence za minulý měsíc:)
Takže bez dalších věcí jdeme na to:)




1) Expert Last-Up Color (NYC)
Jako první tu mám 2 rtěnky od NYC.
První růžová se třpytkami v odstínu 437. Druhá Červená v odstínu 441.
↓↓Dostupné odstíny↓↓



   Plusy                                          Mínusy
Hydratuje                                        Design
Krémová, hedvábná textura                  Méně nabízených odstínu v 
                   Svůdné odstíny                        drogeriích než na letáčkách     
                                                                         Zviditelňuje loupavou kůži na rtech 

Cena: 54,90 (Zakoupeno ve slevě za 39,90)
K dostání: Rossmann
Moje kecy: Zatím jsem vyzkoušela pouze 2 odstíny a možná si koupím další, ale každý pro má něco proti a tento že pokud nejsou rty dobře hydratované bude to všechno po aplikaci vidět. 


2) Miss Sporty-Cat's Eyes Liner
Toto už jsou mě 4 linky od Miss Sporty.
Jedno největší plus je výdrž.
↓↓Dostupné odstíny↓↓

   Plusy                                          Mínusy
        Nerozmazávají se                         Vydrží nejdéle měsíc
Intenzivní barva                                               
Výdrž                                                  

Cena: 69,90
K dostání: Rossmann, DM
Moje kecy: Vysoušela jsem mnoho linek z drogerii, ale mě osobně nejvíce vyhovují tyto a proto je používám každý den a to i v létě.


3)Catrice Cosmetics-The Giant Extreme Volume voděodolná
Řasenku jsem koupila v Německu a řeknu že jsem neočekávala
od této řasenky nic extra, ale člověk se někdy mílí.

   Plusy                                          Mínusy
                    Výdrž                               Voděodolná nevydrží 24H.
           Kartáček                                  Obal (Můj názor)
Cena                                                   

Cena: 114,00
K dostání: Rossmann
Moje kecy: Kdo hledá levnou a kvalitní vodě-odolnou řasenku bude pro něj tato volba ta prává.
Výborná je jak cena tak kvalita.;)


4)Avon Cosmetics-True Colour Aquadelic
Tuhle paletku mám už delší dobu, ale až teď na léto 2014
jsem se odhodlala jí vytáhnout.:)

   Plusy                                          Mínusy
               Barvy                                 Bez primeru se sypou 
    Balení                                         intenzita 
Kombinace                                                 

Cena: 232,40 (Převedeno z Eur) 
K dostání: Avon, Internet
Moje kecy: Krásná šampaňská, Sladká béžová, Andělská Tyrkysová a Temná černá jsou krásnou a veselou kombinací podle mě tyto barvy by jsme neměli podceňovat;)


Doufám že se článek líbil  a příště u dalšího;)
..XoXoDeny*

2 komentáře: